همایش نمایشنامه‌خوانی در دزفول برگزار می‌شود
کد خبر: 3513958
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
به منظور اشاعه هنر اسلامی؛

همایش نمایشنامه‌خوانی در دزفول برگزار می‌شود

گروه هنر: نخستين همايش نمايشنامه‌خوانی‌ به منظور ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و خوانش صحیح متون نمایشی از چهارشنبه 23 تیرماه به مدت سه روز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

نادر سعادتی‌فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: انجمن هنرهای نمایشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، نخستین همایش نمایشنامه خوانی را به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و خوانش صحیح متون نمایشی و حمایت از هنرمندان جوان دزفولی، در اين شهرستان برگزار می‌كند.

وی درباره موضوع نمايشنامه‌‌ها گفت: موضوع نمایش نامه‌ها آزاد و با اولویت متون نمایشی دینی، بومی، ریزگردها، مواد مخدر، ماه مبارک رمضان، دفاع مقدس و روز مقاومت و پایداری و دزفول است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول عنوان كرد: پیرو اعلام فراخوان این همایش 14 متن نمایش‌نامه در موضوعات دفاع مقدس، ماه رمضان، ریزگردها و آزاد به دبیرخانه ارسال شد. از میان این آثار، هیئت داوران 8 متن را انتخاب کردند.

سعادتی‌فرد اعلام كرد: اين همايش نمايشنامه‌خوانی‌ از چهارشنبه 23 تیرماه تا جمعه 25 تیرماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

وی گفت: اختتامیه این برنامه صبح جمعه 25 تیر برگزار می‌شود.

captcha