معرفی برترین‌های نخستین همایش نمایش‌نامه خوانی‌ در دزفول
کد خبر: 3515229
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

معرفی برترین‌های نخستین همایش نمایش‌نامه خوانی‌ در دزفول

گروه هنر: با برگزاری اختتامیه اولین همایش نمایش‌نامه ‌خوانی شهرستان دزفول، برترین‌های این همایش در بخش‌های‌مختلف معرفی شدند.

نادر سعادتی‌فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از خوزستان، اعلام كرد: آیین اختتامیه اولین همایش نمایش‌نامه ‌خوانی شهرستان دزفول روز گذشته جمعه 25 تیرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی با بیان اینكه این همایش طی سه روز و ۲۲ تیر ماه آغاز شد، افزود: پیرو اعلام فراخوان جشنواره نمایش‌نامه خوانی ۱۴ متن به دبیرخانه رسید كه هیئت داوران از میان آنها ۸ گروه را جهت حضور در جشنواره تأیید كردند.

سعادتی‌فرد بیان كرد: آثار برتر در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی، پوستر، بازیگری زن و مرد توسط هیئت داوران در آیین اختتامیه معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در ادامه اسامی برگزیدگان را به شرح زیر اعلام كرد: ایمان میرزایی در بخش پوستر، ایزد ایروانی و بهنام كشت‌زاده در بخش نویسندگی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند. در بخش بازیگری زن، مقام بازیگری سوم به صورت مشترك به لیلا آرین و مهشید ایراوانی، بازیگری دوم به مرجان شكیبایی و بازیگری اول نیز به طور مشترك به طرفی و فریده شاپوری رسید.

وی برگزیدگان بخش بازیگری مرد را چنین معرفی كرد: ایمان میرزایی و كیوان صمدی به طور مشترك مقام بازیگری سوم، محمد اشكان‌مهر بازیگری دوم و مسعود قمر بازیگری اول را به دست آوردند.

سعادتی‌فرد افزود:‌ همچنین در بخش كارگردانی نیز میلاد پاك‌سرشت مقام سوم، ایمان میرزایی مقام دوم و ایزد ایروانی مقام اول این بخش را به دست آوردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول یادآور شد: سید عزیزالله آرین، مهدی شریفی و محمدحسین طهماسبی داوری این همایش نمایش‌خوانی را بر عهده داشتند.

یادآور می‌شود؛ نخستین همایش نمایش‌نامه خوانی‌ در دزفول در محورهای موضوعی دفاع مقدس، ماه رمضان، عدم اعتیاد، ریزگرده ها و آزاد برگزار شد.

captcha