آموزش صحیح​خوانی قرآن به كودكان و نوجوانان در كانون شاهد دزفول
کد خبر: 3517018
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

آموزش صحیح​خوانی قرآن به كودكان و نوجوانان در كانون شاهد دزفول

گروه فعالیت​های قرآنی: كانون شاهد دزفول دوره آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن كریم ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی برگزار می​كند.

کبری کاظمیان مسئول کانون فرهنگی شاهد شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برنامه‌های‌ قرآنی‌ این كانون گفت: علاوه بر دوره آموزش روخوانی و حفظ قرآن کریم كه از ابتدای تابستان در این كانون آغاز شده است، نامنویسی دوره روخوانی و روانخوانی ویژه دانش آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی نیز در این كانون آغاز شده است.

وی با بیان اینكه نامنویسی تا پایان هفته اول مردادماه ادامه دارد افزود: پیشبینی میشود این دوره قرآنی از هفته دوم مردادماه و با مربیگری فرنگیس نظرزاده آغاز خواهد شد.

كاظمیان در خصوص دیگر فعالیتهای كانون شاهد دزفول گفت: در حال حاضر همسران شاهد و ایثارگر و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش جداگانه از برنامههای آموزشی این كانون بهرهمند میشوند.

مسئول کانون فرهنگی شاهد شهرستان دزفول گفت: کلاس‌های حفظ قرآن در سه بخش حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء و ۱۵ جزء و کلاس‌های آموزش روخوانی ویژه دختران روزهای زوج و كلاس‌های‌ پسران روزهای فرد تشكیل می‌شوند.

captcha