كتاب «آسمان خبری دارد» به چاپ دوم می​رسد
کد خبر: 3517098
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

كتاب «آسمان خبری دارد» به چاپ دوم می​رسد

گروه اجتماعی: كتاب «آسمان خبری دارد»(خاطرات نوجوان شهید عبدالحسین خبری) برای دومین بار چاپ می​شود.

سرهنگ بهزاد جولایی، مدیر مركز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در گفتوگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از خوزستان، گفت: در راستای برگزاری مسابقه کتابخوانی «آسمان خبری دارد»(خاطرات نوجوان شهید عبدالحسین خبری)، كتاب «آسمان خبری دارد» در سطح شهرستان دزفول توزیع شده است.

مدیر مركز فرهنگی دفاع مقدس دزفول گفت: با توجه به استقبالی كه همشهریان از این كتاب كردهاند، این كتاب با همكاری شهرداری دزفول طی هفته آینده به چاپ دوم خواهد رسید.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از این مسابقه كتابخوانی اظهار كرد: این مسابقه، چهارمین دوره مسابقه كتابخوانی است كه از سوی این مركز در سطح شهرستان برگزار شده است. این مسابقات معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه میشوند.

سرهنگ جولایی ادامه داد: با توجه به اینكه این كتابها از شهدای شهرستان دزفول و از اتفاقاتی سخن میگوید كه در كوچههای همین شهر اتفاق افتاده افتاده است، مردم به نوعی با شخصیتهای كتاب همذات پنداری میكنند و این یكی از دلایل استقال از این مسابقات است.

وی در ادامه از تلاشهای سرهنگ عبدالرحیم حسینیفر برای جمعآوری و گردآوری خاطرات این شهدا یاد كرد و از این فرمانده دفاع مقدس قدردانی كرد.

مدیر مركز فرهنگی دفاع مقدس دزفول گفت: علاوه بر این كتاب تاریخ شفاهی فرماندههان دفاع مقدس دزفول از دیگر كارهای در دست اقدام این مركز است كه در مرحله ویراستاری قرار دارد.

captcha