دوره تربیت معلم قرآن کودک و نوجوان در رامشیر برگزار می‌شود
کد خبر: 3520767
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

دوره تربیت معلم قرآن کودک و نوجوان در رامشیر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دارالقرآن الزهرا(س) رامشیر به منظور استفاده از توانمندی قرآن‌آموزان نخبه و مقام‌آور این دارالقرآن در برگزاری دوره‌های قرآنی کودک و نوجوان، دوره تربیت معلم قرآن ویژه دختران دانش‌آموز مقطع دبیرستانی برگزار کرده است.

شهروزه راشدی، مدیر دارالقرآن الزهرا(س) شهرستان رامشیر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کودک و نوجوان در این دارالقرآن خبر داد و گفت: به منظور استفاده از نیرو و توانمندی قرآن‌آموزان نخبه و مقام‌آور این دارالقرآن در برگزاری دوره‌های قرآنی، دوره تربیت معلم قرآن در این دارالقرآن برگزار شده است.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان این دوره، آموزش حفظ قرآن به کودکان، روخوانی، روانخوانی، قرائت تحقیق و ترتیل، نقاشی و کاردستی‌های قرآنی را فرا می‌گیرند.

راشدی  با بیان اینکه این دوره به پایان خود نزدیک شده است، گفت: این دوره در ده جلسه فشرده و ویژه دانش آموزان دختر مقطع تحصیلی دبیرستان برگزار می‌‌شود.

مدیر دارالقرآن الزهرا(س) شهرستان رامشیر افزود: علاوه بر این، طرح حفظ سوره ملک ویژه دانش‌آموزان دختر و خانواده‌های آنان در این دارالقرآن آغاز شده است. همه ساله آموزش و پرورش جهت ترغیب دانش‌آموزان به حفظ قرآن کریم، سوره‌ای را جهت حفظ معین می‌کند. سال گذشته طرح حفظ سوره انسان اجرا شد و امسال سوره ملک موضوع این طرح است.

captcha