جشنواره نماز در روستاهای اطراف دزفول برگزار می‌شود
کد خبر: 3536250
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

جشنواره نماز در روستاهای اطراف دزفول برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: کانون فرهنگی- هنری مسجد زین العابدین(ع) دزفول به منظور آشناساختن دانش آموزان مفطع ابتدایی و راهنمایی با مبحث نماز، اقدام به برگزاری جشنواره نماز در سطح روستاهای اطراف دزفول کرده است.

نعمت‌الله حمدی، مدیر کانون فرهنگی- هنری امام سجاد(ع) مسجد زین العابدین(ع) دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: یکی از برنامه‌های این کانون برگزاری جشنواره نماز ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع ابتدایی و راهنمایی روستاهای اطراف دزفول و بخشی از چغامیش است.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ابتدای مهرماه برگزار شده و تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، درباه پپره شیوه برگزاری آن افزود: در این جشنواره کتابی به عنوان منبع در رابطه با آموزش نماز در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است. اواسط آبان‌ماه دو جلسه آموزشی نماز توسط معلمان برای آنها برگزار خواهد شد و در پایان یک آزمون شفاهی از شرکت کنندگان به عمل خواهد آمد.

حمدی گفت: در خلال این جشنواره یک مسابقه نقاشی ویژه دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی و حتی کودکان خردسال با مضمون نماز و آموزش آن برگزار خواهد شد. دانش‌آموزان حدود 30 مدرسه اعم از دختر و پسر در این مسابقه شرکت می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقه نقاشی آشنایی با برداشت دانش‌آموزان دانش آموزان و کودکان از مبحث نماز است.

captcha