دوره تربیت مربی قرآنی مهدکودک در امیدیه برگزار می‌شود
کد خبر: 3545118
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

دوره تربیت مربی قرآنی مهدکودک در امیدیه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره تربیت مربی قرآنی مهدکودک ویژه بانوان شهرستان امیدیه در دو مرحله مقدماتی و تخصصی از سوی مؤسسه محبین اهل‌بیت(ع) شهرستان امیدیه برگزار خواهد شد.

فائزه عسکری، مدیر مؤسسه قرآنی محبین اهل‌بیت(ع) شهرستان امیدیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری چهارمین دوره تربیت مربی قرآنی ویژه مهدهای کودک در این مؤسسه خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره از مهرماه آغاز شده است و تا پایان آبان‌ماه ادامه خواهد یافت، افزود: این دوره در آذرماه برگزار خواهد شد.

عسکری با اشاره به اینکه این دوره ویژه بانوان شهرستان است، افزود: بانوان شرکت کننده باید مدرک دیپلم داشته باشند و سن آن‌ها نیز بین 20 تا 35 سال باشد.

مدیر مؤسسه قرآنی محبین اهل‌بیت(ع) امیدیه با بیان اینکه مربی و گواهی‌نامه‌های پایان دوره این دوره از سوی مؤسسه قرآنی آل‌یاسین اراک معرفی خواهند شد، افزود: این دوره در دو بخش مقدماتی و تخصصی به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد.

عسکری ادامه داد: مرحله مقدماتی این دوره ویژه آموزش مربیان مهدهای قرآنی است و در مدت یک هفته و روزانه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود. همچنین در مرحله تخصصی شرکت‌کنندگان پس از قبولی در آزمون نهایی مرحله مقدماتی وارد دوره آموزش مربی قرآن ویژه مقطع ابتدایی خواهد شد و به مدت سه هفته در این دوره شرکت خواهند کرد.

وی گفت: این دوره با هدف احیای قرآن با آموزش صحیح به کودکان و نونهالان و تربیت نسل قرآنی برگزار می‌شود.

عسکری یادآور شد: تاکنون بیش از 30 نفر از مربیان مهدها و مؤسسات قرآنی شهرستان امیدیه در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

captcha