دوره حفظ قرآن ویژه بانوان شاغل دزفول برگزار می‌شود
کد خبر: 3551968
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

دوره حفظ قرآن ویژه بانوان شاغل دزفول برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره حفظ قرآن ویژه بانوان شاغل در شهرستان دزفول به‌صورت یک جلسه در هفته از سوی مؤسسه قرآنی بعثت‌الانبیاء دزفول از فردا پنجشنبه، 18 آذرماه آغاز خواهد شد.

نرگس پالاش، مدیر مؤسسه قرآنی بعثت‌الانبیاء(ص) دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دوره‌های حفظ قرآن ویژه بانوان دراین مؤسسه خبر داد.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها ویژه بانوان شاغل و خانه‌دار شهرستان دزفول است، افزود: بیش از 35 نفر از بانوان شهرستان در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

پالاش با اشاره به اینکه دوره حفظ قرآن ویژه بانوان خانه‌دار روزهای یکشنبه هر هفته در این مؤسسه برگزار می‌شود، افزود: 15 نفر از بانوان خانه‌دار شهرستان در این دوره شرکت کرده‌اند و توسط یک حافظ قرآن به بانوان آموزش داده می‌شوند.

وی ادامه داد: این دوره از شهریورماه آغاز شده است و در حال حاضر نیز در حال حفظ جزء 30 قرآن کریم هستند.

مدیر مؤسسه قرآنی بعثت‌الانبیاء(ص) دزفول با اشاره به اینکه دوره حفظ قرآن ویژه بانوان شاغل از فردا پنج‌شنبه 18 آذر در این شهرستان آغاز خواهد شد، افزود: تاکنون 20 نفر از بانوان شاغل شهرستان جهت شرکت در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این دوره به عنوان اولین دوره حفظ قرآن ویژه بانوان شاغل این شهرستان است که برگزار خواهد شد، افزود: در پایان حفظ هر جزء یک گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد. این دوره در روزهای پنج‌شنبه هر هفته ویژه بانوان شاغل در این مؤسسه برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی بعثت‌الانبیاء شهرستان دزفول گفت: پس از برگزاری چند جلسه از این دوره، دوره‌های صوت و لحن و تجوید نیز ویژه بانوان شاغل برگزار خواهد شد.

captcha