نام‌نویسی دوره تربیت مربی قرآن مهدکودک در اهواز آغاز شد
کد خبر: 3557256
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

نام‌نویسی دوره تربیت مربی قرآن مهدکودک در اهواز آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نام‌نویسی از متقاضیان شرکت در دوره تربیت مربی قرآن مهد کودک از ابتدای دی‌ماه در مؤسسه قرآنی مشکات‌النور اهواز آغاز شد.

فریده فتائی، مدیر مؤسسه قرآنی مشکات‌النور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دومین دوره تربیت مربی قرآن مهدکودک در این مؤسسه قرآنی خبر داد.

وی اعلام کرد: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این دوره به صورت عمومی از ابتدای دی‌ماه آغاز شده است و تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

فتائی با بیان اینکه این دوره به صورت فشرده و به یک هفته‌ از ابتدای بهمن‌ماه آغاز خواهد شد، افزود: احمدرضا محسنی به عنوان مربی این دوره با این مؤسسه همکاری خواهد کرد.

مدیر مؤسسه قرآنی مشکات‌النور با اشاره به اینکه این دوره در قالب کلاس‌های 5 الی 6 ساعته در روز برگزار خواهد شد، گفت: پس از پایان این دوره، آزمون کتبی با حضور مدرس دوره در مؤسسه برگزار می‌شود، پس از آن 3 آزمون روش تدریس، انجام پروژه و آزمون غیرحضوری نیز از متقاضیان اخذ می‌شود و مجموع نمرات کسب شده در این آزمون‌ها، نمره قرآن‌آموز را شکل می‌دهد.

به گفته فتائی این دوره با همکاری اداره آموزش و پرورش اهواز و معاونت قرآن اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی اهواز برگزار می‌شود و گواهی‌نامه‌های افراد نیز از سوی این دو اداره صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره ویژه بانوان و آقایان تدوین شده است، عنوان کرد: ظرفیتی جهت ثبت‌نام در این دوره وجود ندارد.

فتائی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره تربیت مربی تخصصی قرآنی در زمینه آموزش قرآن به کودکان 4 تا 6 سال به روش قصه، بازی و نقاشی است و انتظار می‌رود که کودک پس از دو سال شرکت در این دوره بر تجوید کل قرآن تسلط کافی پیدا کند.

captcha