برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک در ماهشهر
کد خبر: 3563360
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک در ماهشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره تربیت مربی قرآنی کودک از سوی مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص) ماهشهر و با مدیریت مهدی فاضلی در بهمن‌ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

حسن حلافیان، مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) ماهشهر، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دوره تربیت مربی تخصصی قرآن کودک در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این دوره به صورت اولین بار توسط این مؤسسه در شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد، افزود: مهدی فاضلی به عنوان مربی این دوره با این مؤسسه همکاری خواهد کرد.

حلافیان با بیان اینکه این دوره چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 6، 7 و 8 بهمن‌ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر میزبان این دوره خواهد بود.

مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) ماهشهر با بیان اینکه این دوره ویژه مربیان قرآن مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها و مادران قرآن‌آموزان شهرستان ماهشهر است، افزود: در این دوره روش‌های نوین آموزش قرآن به کودکان به حاضران آموزش داده خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت شرکت در این دوره 70 نفر است و علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با شماره 52353300- 061 تماس بگیرند.

حلافیان یادآور شد در پایان این دوره به پذیرفته‌شدگان در آزمون نهایی گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه رایگان شهر نماز ویژه معلمان این شهرستان خبر داد.

حلافیان با بیان اینکه این کارگاه دوساعته با عنوان شهر نماز از سوی مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) ماهشهر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار خواهد شد، افزود: معلمان پایه‌های اول تا سوم ابتدایی این شهرستان می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی گفت: این دوره توسط مهدی فاضلی 5 بهمن‌ماه اداره خواهد شد.

captcha