وظیفه رسانه‌ها در شکل‌گیری مدیرانی با اقتباس از شهید سلیمانی
کد خبر: 3945142
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
دکتر طیبی تأکید کرد:

وظیفه رسانه‌ها در شکل‌گیری مدیرانی با اقتباس از شهید سلیمانی

رئیس جهاددانشگاهی در رویداد گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت، با بیان اینکه باید تلاش کرد در آینده‌ای نزدیک، دولتی شکل بگیرد که مدیران آن دارای ویژگی‌هایی به اقتباس از سردار شهید سلیمانی باشند، گفت: وظیفه رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های جهاددانشگاهی، شناسایی این صفات و شکل‌گیری جریانی برای مطالبه عمومی در این زمینه است.

حمیدرضا طیبی

به گزارش خبرنگار ایکنا، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی در رویداد علمی دانشجویی گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت؛ حاج قاسم سلیمانی که امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه در محل سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و با تسلیت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری طی ۱۰ سال گذشته، با نامگذاری‌های ابتدای سال، مشکل اصلی کشور را ناتوانی در توسعه اقتصادی می‌دانند و راهکار حل این مشکلات را نیز لزوم توجه به چرخه اقتصاد و تولید در داخل بیان می‌کنند.

          درباره این رویداد بیشتر بخوانید:    


وی با بیان اینکه یکی از استراتژی‌ها در حل مشکلات اقتصادی و توسعه اقتصادی، تأمین امنیت است، ادامه داد: حوزه دفاعی و امنیتی ما بسیار خوب عمل کرده، آ‌ن‌گونه که نگین موفق در عرصه جنگ تحمیلی و حتی در عرصه بین‌الملل، تأمین امنیت بوده است.

به گفته دکتر طیبی؛ اگر رهبری عامل اصلی حل مشکلات کشور را توسعه اقتصادی می‌دانند، باید به عنوان کسانی که در این زمینه مسئولیت داریم، این موضوع را نصب‌العین خود قرار بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه مصالح ملی کشور برای شهید سلیمانی بیش از هر چیز اولویت داشت، گفت: سردار شهید سلیمانی در این راستا جان‌فدا بود و در مسائل اصلی کشور فراجناحی می‌اندیشید. سیاسیون ما باید رویکرد ایشان را مدنظر داشته باشند و مسئله اصلی کشور را پیشرفت بدانند؛ پیشرفتی که حاصل برنامه‌ریزی جدی و درازمدت و هماهنگ عمل کردن و برنامه‌ریزی علمی درست است و این مسئله نباید در گردش‌های سیاسی کشور تغییر کند. اگر سیاسیون کشور این برنامه‌ریزی عالی درازمدت را انجام دهند، به آنچه مورد انتظار رهبری است، دست پیدا خواهیم کرد.

رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه شهید سلیمانی، زمان پایان استقرار داعش را با دقت اعلام می‌کنند و این نشان از آگاهی و اشراف ایشان و نهایت اتکال به خداوند است، گفت: یکی از اقدامات مهم رسانه‌ها این است که تلاش کنند در آینده‌ای نزدیک، دولتی شکل بگیرد که مدیران آن دارای ویژگی‌هایی خاص باشند و اعضای آن به اقتباس از سردار شهید سلیمانی، دارای ویژ‌گی‌های ایشان باشند. وظیفه رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های جهاددانشگاهی، شناسایی این صفات و شکل‌گیری جریانی برای مطالبه عمومی در این زمینه است.
انتهای پیام
captcha