دیدار هیئتی از حزب‌الله با رئیس هیئت امنای شورای علمای مسلمان لبنان
کد خبر: 3984980
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

دیدار هیئتی از حزب‌الله با رئیس هیئت امنای شورای علمای مسلمان لبنان

هیئتی از حزب‌الله لبنان به سرپرستی مسئول این سازمان در شهر صیدا با شیخ قاضی حنینه، رئیس هیئت‌امنای شورای علمای مسلمان در لبنان دیدار کرد و طرفین درباره مسائل مهم این کشور و منطقه به ویژه بحران سیاسی کنونی و مسئله فلسطین به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، هیئتی از حزب‌الله لبنان به سرپرستی شیخ زید ضاهر، مسئول منطقه صیدا با شیخ قاضی حنینه، رئیس هیئت‌امنای شورای علمای مسلمان در لبنان دیدار کرد. در این دیدار که در دفتر وی در عبرا در شرق صیدا انجام گرفت، هیئت حزب‌الله عهده‌دار شدن منصب جدید در شورای علمای لبنان را به وی تبریک گفت.

در این دیدار مسئولانی از بخش‌های مختلف در شهر صیدا نیز حضور داشتند و طی آن، طرفین درباره شرایط دشوار اجتماعی و معیشتی که شهروندان لبنانی از آن رنج می‌برند و همچنین شرایط سیاسی که عامل ایجاد این رنج برای مردم و جامعه لبنان بوده است، بحث و گفت‌وگو کردند. شیخ ضاهر در این دیدار، گزارشی از عملکرد کمیته‌های همبستگی اجتماعی در حزب‌الله در صیدا و حومه آن را ارائه و همچنین از شیخ حنینه به دلیل حمایت مالی از مراسم تجلیل از کمیته‌های اضطراری بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا در صیدا تشکر کرد و همچنین از نقش وی در حمایت از فعالیت‌های داوطلبانه و اجتماعی تقدیر کرد.

در پایان این جلسه، طرفین به مجاهدان قهرمان و مردم ثابت‌قدم در بیت‌المقدس، غزه و کل سرزمین فلسطین درود فرستادند که امروز با ایستادگی در برابر دشمن و جان‌فشانی در این راه، دیگر مسلمانان را نیز به خیزش در برابر اشغالگران و غاصبان فرامی‌خوانند.

انتهای پیام
captcha