آغاز دوره بازآموزی 70 مربی قرآن در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4107669
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

آغاز دوره بازآموزی 70 مربی قرآن در سیستان و بلوچستان

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان از آغاز دوره بازآموزی مربیان قرآن استان از چهارشنبه، 30 آذرماه خبر داد.

قرآنسيدمهدی پورموسوی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: طی هماهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، دوره بازآموزی مربیان قرآن از چهارشنبه، 30 آذرماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور 70 مربی قرآن در دوره نخست این طرح، اظهار کرد: این دوره به مدت سه روز متوالی از ظهر چهارشنبه هفته جاری آغاز و ظهر جمعه، دوم دی‌ماه با دعوت از اساتید ملی و بین‌المللی استانی و سایر استان‌ها پایان خواهد یافت.

پورموسوی با تأکید بر اینکه دوره‌های فوق ویژه مربیان قرآنی است که از سوی اتحادیه استان شناسایی شده،  ادامه داد: پس از سپری کردن دوره‌های بازآموزی و توانمندسازی، پیش‌بینی شده است تا کلاس‌هایی برای نزدیک به 6 هزار قرآن‌آموز از سوی مربیان برگزار شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این دوره در مرحله نخست ویژه منطقه سیستان و پنج شهرستان زهک، هیرمند، هامون، نیمروز و زاهدان است و سپس شهرستان‌های دلگان و مانا در نظر گرفته شده و تا پایان سال، این دوره برای مربیان قرآن سایر شهرستان‌های استان نیز تشکیل خواهد شد.  

انتهای پیام
captcha