اعلام زمان‌بندی فراخوان‌های جذب مدرس درس انس با قرآن در سال ۱۴۰۲
کد خبر: 4128400
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

اعلام زمان‌بندی فراخوان‌های جذب مدرس درس انس با قرآن در سال ۱۴۰۲

اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زمان‌بندی فراخوان‌های جذب مدرس درس انس با قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا، اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به آئین‌نامه شماره ۷۷/۷۷۲/ص مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ به منظور تکمیل مدرسان مورد نیاز برای تدریس درس انس با قرآن کریم در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، از بین افراد واجد شرایط از طریق آزمون کتبی و شفاهی، مدرسان مورد نیاز خود را جذب می‌کند.

این فراخوان ویژه افرادی است که مجوز تدریس از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ندارند یا تاریخ اعتبار مجوزشان پایان یافته است. در این فراخوان تنها قبول‌شدگانی که واجد شرایط باشند، به آزمون شفاهی دعوت خواهند شد. شرط دعوت به آزمون شفاهی، کسب حداقل امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ در آزمون کتبی است.

برهمین اساس زمان‌بندی دقیق فراخوان‌های جذب مدرس درس انس با قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرار زیر اعلام شد.

سومین فراخوان سوم تیر(شنبه) ۱۴۰۲ و آغاز فراخوان و اطلاع‌رسانی نحوه ثبت‌نامِ متقاضیان ۲۳ تیر و آخرین مهلت ثبت‌نام ۲۵ تیر(یکشنبه) خواهد بود. برگزاری آزمون کتبی این مرحله به صورت مجازی مرداد ۱۴۰۲ است.

چهارمین فراخوان ششم آبان(شنبه) ۱۴۰۲ و آغاز فراخوان و اطلاع‌رسانی نحوه ثبت‌نامِ متقاضیان ۲۶ آبان‌ماه اعلام شده است. آخرین مهلت ثبت‌نام در این فراخوان ۲۸ آبان(یکشنبه) و برگزاری آزمون کتبی که به صورت مجازی است آذر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha