اصول قانونگذاری رسانهای در خانواده/۱
سعید مدرسی، کارشناس مسائل تربیتی و سواد رسانهای با بیان اینکه قانونگذاری در عرصه مصرف رسانه در خانواده نیازمند پیاده سازی اصول اولیهای است، گفت: یکی از این مقدمات خیلی ضروری، تصحیح الگوی ارتباطی پدر و مادر با یکدیگر و با فرزندان است. طبیعتاً اگر والدین ارتباط عاطفی عمیق و مؤثری با فرزندان خود نداشته باشند آن قواعد و قوانین مدنظرشان اجرایی نخواهند شد به تعبیر دیگر فرزندان اصلاً حرف والدین خود را گوش نمیدهند، چون فضای فکری آنها کاملاً متفاوت است.