اعلام اسامی هیئت داوران چهاردهمین مسابقات قرآن وزارت نیرو
کد خبر: 4099464
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

اعلام اسامی هیئت داوران چهاردهمین مسابقات قرآن وزارت نیرو

اسامی هیئت داوران مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت نیرو اعلام شد.

به گزارش ایکنا، چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو با هدف ترویج فرهنگ قرآن و انس بیشتر مردم با کتاب انسان‌ساز قرآن و الگو گرفتن برای تحقق سبک زندگی اسلامی، برگزار می‌شود.

هیئت داوران این مسابقات در بخش آقایان را اساتیدی ازجمله احمد ابوالقاسمی در بخش صوت، امین پویا بخش لحن، محمد پورزرگری بخش تجوید و معتز آقایی بخش وقف و ابتدا و حسن حفظ را بر عهده دارند. همچنین در بخش بانوان نیز اساتیدی ازجمله سمانه کوچکی در بخش صوت و لحن، الهام ماندگارمهر در بخش حسن حفظ، معصومه آگاهی در بخش وقف و ابتدا و مرضیه دیانی در بخش تجوید حضور دارند.

این مسابقات ویژه کارکنان، همسر همکاران و فرزندان دانشجوی تحت تکفل کارکنان وزارت نیرو است که در رشته‌های قرائت(تحقیق) جزء ۲۱ تا ۲۵ قرآن، قرائت(ترتیل) جزء ۲۱ تا ۲۵، حفظ ۱۰۰ آیه، تفسیر و تحقیق موضوعی قرآن در موضوعات مهدویت در قرآن، سبک زندگی از نظر قرآن و احادیث، خانواده متعالی از دیدگاه قرآن و حجاب از منظر قرآن و احادیث در حال برگزاری است.

اعلام اسامی هیئت داوران چهاردهمین مسابقات قرآن وزارت نیرو

افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات طی روز‌های چهارشنبه ۲۵ تا جمعه ۲۷ آبان‌ماه در سالن برق منطقه‌ای تهران و به میزبانی توزیع برق تهران برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی این مسابقات نیز مردادماه امسال برپا شد، که طی آن بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر در پنج رشته شرکت کردند که از این بین مجموعاً ۲۲۶ نفر و به تفکیک ۱۱۰ نفر آقا و ۱۱۶ نفر خانم به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کردند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha