تصاویری از مراسم قرعه‌کشی شصت‌وسومین مسابقات قرآن مالزی
کد خبر: 4163351
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

تصاویری از مراسم قرعه‌کشی شصت‌وسومین مسابقات قرآن مالزی

نماینده کشورمان در شصت و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی در مراسم قرعه‌کشی نوبت اجرای تلاوت این رویداد حضور یافت.

تصاویری از حضور علیرضا بیژنی در مراسم قرعه‌کشی مسابقات قرآن مالزی

به گزارش ایکنا، مراسم قرعه‌کشی نوبت تلاوت شرکت‌کنندگان در شصت و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی صبح امروز 28 مردادماه با حضور راهیافتگان به مرحله نهایی این رویداد برگزار شد.

بر اساس قرعه‌ای که علیرضا بیژنی نماینده کشورمان در این رویداد انتخاب کرد، زمان اجرای وی سه‌شنبه 31 مردادماه خواهد بود. ساعت اجرای این قاری جوان کشورمان اعلام نشده است. 

امین پویا، قاری بین‌المللی و از دارندگان رتبه در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی به عنوان استادراهنما، علیرضا بیژنی را همراهی می‌کند.

مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برنامه‌ریزی شده است. مرحله مقدماتی این رویداد تیرماه امسال به صورت مجازی برگزار شد. این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برپا می‌شود. از ایران تنها یک قاری قرآن دعوت شده است.  

علیرضا بیژنی از قاریان جوان شهر مشهد و متولد سال ۱۳۷۳ است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث دانشگاه فردوسی مشهد بوده و در حوزه‌های علمیه نیز مشغول آموختن دروس حوزوی است. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha