تشریح برنامه‌های قرآنی آموزش‌وپرورش استان مرکزی در دهه فجر
کد خبر: 3570608
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

تشریح برنامه‌های قرآنی آموزش‌وپرورش استان مرکزی در دهه فجر

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی برنامه‌های دهه فجر این اداره را تشریح کرد.

سید مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: برگزاری 6 محفل انس با قرآن کریم با عنوان«مطلع الفجر» در تمامی دارالقرآن‌های استان یکی از برنامه‌های شاخص و تاثیرگذار این اداره به مناسبت دهه فجر است.
وی ادامه داد: مرحله آموزشگاهی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی نیز در هفته قرآن، آذرماه برگزار شد که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات همزمان با ایام فجر آغاز شده است.
طباطبایی با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در قالب چهار مرحله منطقه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری اجرا می‌شود گفت: این مسابقات در دو بخش آوایی و پژوهشی در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و...ویژه دانش‌آموزان است.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در پایان بیان کرد: همزمان با برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی، مرحله شهرستانی مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان نیز در چهار رشته قرائت، حفظ، نهج‌البلاغه و احکام برگزار می‌شود که مرحله استانی این دوره از مسابقات در اردیبهشت‌ماه سال 96 برگزار خواهد شد.
مطالب مرتبط
captcha