برگزاری گردهمایی مدیران دارالقرآن‌های استان مرکزی
کد خبر: 3566784
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

برگزاری گردهمایی مدیران دارالقرآن‌های استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: گردهمایی 21 مدیر دارالقرآن استان مرکزی در راستای تشریح فعالیت‌های کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم و مسابقات قرآن دانش‌آموزی به میزبانی دارالقرآن مرحوم عباسیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گردهمایی مدیران دارالقرآن‌های استان مرکزی، با حضور 21 مدیر دارالقرآن، در راستای برنامه‌ریزی برای طرح‌های کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم، شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.
رمضانی، کارشناس قرآن اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در این باره به خبرنگار ایکنا گفت: در این گردهمایی که یکشنبه، 10 بهمن‌ماه به میزبانی دارالقرآن مرحوم عباسیان برگزار می‌شود فعالیت‌های کمیسیون آموزش عمومی قرآن اطلاع‌رسانی خواهد شد، همچنین با توجه به اینکه تعدادی از مدیران دارالقرآن‌ها به تازگی به جمع ما پیوسته‌اند ضرورت دارد در جریان روند برنامه‌های قرآنی اداره‌کل قرار گیرند.
وی ادامه داد: از جمله طرح‌های کمیسیون آموزش قرآن کریم برگزاری کلاس قرآن در مناطق محروم است، این طرح با محوریت دارالقرآن‌ها اجرایی می‌شود یعنی هر دارالقرآن با اعلام آمادگی می‌تواند کلاس‌های آموزش قرآن در مناطق محروم راه‌اندازی کند و متناسب با فعالیت‌ها و با توجه به بودجه‌ای که کمیسیون در نظر گفته است از حمایت مالی برخوردار شود.
رمضانی افزود: از آنجایی که دارالقرآن‌ها پایلوت قرآنی آموزش‌وپرورش هستند و در طرح مذکور نیز محور قرار دارند در جلسه‌  روز یکشنبه کیفیت اجرای طرح تشریح خواهد شد، همچنین در این نشست درباره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در مرحله شهرستانی که باز هم با محوریت دارالقرآن‌ها برگزار می‌شود توضیحات لازم ارائه خواهد شد.
مطالب مرتبط
captcha